2013 m. gegužės 1 d., trečiadienis

Labas, geguži, arba Tikiuosi šįkart "pradžia- pusė darbo" man negalios

tadadamtadaaam!

Štai ir atėjo Ji - panelė Gegužė ir štai skelbiu skyrybas su kelnėmis.Dedu ranką prie širdies - nuodugnios revizijos spintoj nepadariau, ale o ir šypsotis visą laiką nepavyko. Na, o kadangi čia yra mano blogas, galiu sau leist ir truputuką pasiskųsti, tsakant.

Ogi būna dienų lyg tyčia. Būna ir savaičių lyg tyčia. Tikėkimės, netaps mėnesiais ir metais lyg tyčia.

O daugiau ir nesiskųsiu. Geriau pasakysiu, kad savo nesėkmių gaudyti šuoliavau su juodu sijonu, kuris yra patogus nelyginant treningai. Netgi keista, jog laikiau jį nugrūdusi kažkur spintoj. Velnioniškai patogus reikalas!

Beje, apie patogumą ir sijonų smagumą. Jei vis dar svarstai, ar verta priimti šį iššūkį ir džiaugtis pavasario linksmybėmis ( oi, kaip donelaitiškai aš čia) be kelnių ( o, kaip nepadoriai aš čia! hehe), štai vienas iš atsiliepimų nuo mano draugės, šiuo metu gyvenančios Londone, amžinai kelniuotos ir velniai žino kodėl priėmusios šitą mažą iššūkį:

"MEDA! Ta tavo akcija man iš pradžių atrodė kaip šiaip fainas iššūkis prieš vasarą. Bet aš pradėjau sijonauti jau nuo vakar ir turiu pasakyti, kad tu sugebi patvarkyti mano nuotaiką net ir būdama už jūrų marių. Laisvė! Moteriškumas! Seniai jaučiausi tokia pati sau faina nei vakar eidama per vakarinį Londoną su mėlyna suknele. AČIŪ TAU , kad prikemši mano galvą genialių idėjų ;*"

Tai perskaičius ir rytinė arbata buvo bent penkiskart skanesnė :)
Galų gale, jei esi tokia prisiekusi kelnių nešiotoja, siūlau padaryti mini gegužę be kelnių : pamėginki kelnes į spintą nukišti savaitei. Ir apie įspūdžius būtinai pranešk, lauksiu ne tik aš, bet ir kitos sijonaujančios!

Tiesa, o kad jau žadėjau - trumpai apie tai, kaip viskas prasidėjo. O visko pradžia yra gūdžių 2011-ųjų balandis. Tuomet dar abiturientės , visur lakstydavom ir laiką leisdavom trise - Monika, Skirgailė, ir aš. Taigi, vieną iš tų kartų, kai smaksojom kažkur arbatinėj ar bufete ( velnias jau dabar ir beprisimins), skundėmės sunkia abiturientų dalia ir tuo, kad per tuos rūpesčius, kaip reikės išlaikyti egzaminus, visai apsileidom - smaksom amžinai džinsuotos ir džemperiuotos. Kažkuriuo metu aš ėmiau ir pasiūliau : "ė, mergos, o davai padarom gegužę mėnesiu be kelnių?" Iš pradžių tai buvo juokas, tačiau taip jau nutiko, kad didžiąją gegužės dalį iš tiesų pravaikščiojom sijonuotos. Idėja būtų iškeliavus užmarštin, jei ne Monika, praeitų metų pavasarį sukūrusi event'ą visų taip mylimame Facebook'e . Idėja visai paplito, man buvo smagu, kad galiu jaustis ( kad ir labai iš dalies) kalta dėl sijonuotųjų armijos pagausėjimo gegužį, o štai šįmet Monikai vėl pradėjus Facebook'inę iniciatyvą ( ji tikra šitos idėjos gaivintoja!),  nusprendžiau visu pajėgumu prisijungti ir aš. Štai taip ir atsirado blog'as ,kurį dabar skaitot. Istorija paprasta kaip trys kapeikos, tsakant :)

Na, manau šiam kartui tiek, keliauju šturmuoti lyginamosios politikos tvirtovių. Naktis pakankamai ilga, kai pagalvoji : )

Jaukios nakties,

M.

P.S. prie mūsų visad galit prisijungti štai čia : https://www.facebook.com/events/376370502477912/?fref=ts
ir štai čia .: https://www.facebook.com/GeguzeMenuoBeKelniu?fref=ts

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą