2013 m. gegužės 12 d., sekmadienis

Sekmadienio kaltės arba Iš kur gauti kietų sijonų?

Psycho kid/ konservatorių suknelė 05.11
Et, o PoDi buvo... Trankus. Grįžau 6 ryto, neatsikėliau į ryto seminarą, kitame seminare sėdėjau it lavonėlis ir prazombiavau visą penktadienį.Žinoma, niekur nesiskyriau su sijonai - rudas ilgas sijonas, kuris jau kažkada čia buvo nusfotografuotas, tapo man it kokie džinsai - tingiu ką nors ypatingo rengtis - velkuosi jį. Na, o šėlau visgi ne su tuo sijonu, apie kurį mąsčiau. Norėjau vilktis juodą sijoną su šleifu, parsivežtą iš Madrido, na,bet apmąsčius, kad labai dūkstant prie scenos gali man kas nors tą šleifą primynęs ir visą sijoną nutraukti. tad pakeičiau jį kitu, odiniu pūstu sijonuku, parsivežtu iš Granados. Na, žodžiu, kad ir su ištikusia spintos krize, puošiausi ispanišku sijonu į didelį balių.
Tiesa, prazombiavus penktadienį šeštadienį jau 9 ryto teko būti MKIC'e - apturėjom VU SA ataskaitinę, užsitęsusią iki geros pavakarės. Tad išbadėjus bei  mosuojant keptuve prieš darant savo paturbintus makaronus ir įamžinau savo bendrabučio bardakėly gegužės 11osios suknelę. Draugas kikeno, kad čia atrodau kaip koks psycho kid, o aš kikenau, kad kregždutės, ir dar mėlyna, išduoda tai, jog aš musied esu baisi konservatorė. Nors iš tikro kregždutes labai myliu. Vaikystės paukščiai, bo namų balkone jos lizdą buvo susisukusios. Taip ir augau su kregždutėmis. Taip dvi jų ir nutūpė pas mane ant šonkaulių juodo rašalo pavidalu.

Na, o šiandien grįžau į studento, kuriam ne tik sesija ant nosies, bet ir raštadarbių sezonas įsibėgėja - zombiavau iki pat 9 vakaro, rašydama komentarą tarptautinių santykių teorijai. Ir nors net namuose lindžiu su suknyte, kai vakarop sugalvojau išlįst prasieit ir pravėdint galvą ( o siaube!) , pati nežinau kodėl, bet išsitraukiau džinsus. Ir... Na , ką galiu pasakyt. Nusidėjau. Ir reiktų pasakyt, kad greitai pajutau nusidėjimo negerumą - sijonuota vaikštau kone dvi savaites ir.. nuo kelnių tiesiog spėjau atprast. Nepatogu, karšta, o ir jaučiuosi ne moteryte, o bernioku. grr. nemalonus jausmas. Viskas. Džinsai vėlei nutrenkti į spintos gilumą.

Ta proga, kad nusidėjau, dalinuos tuo, kuo jau senai žadėjau. Kadangi labai mėgstu originalumą, ir visokius kietus ( kartais net keistus) daiktus, dažnai susiduriu su dilema, iš kur gi gauti originalių sijonų. Kartais gelbėja gimtosios Palangos turgelis, dažniau - parduotuvės, obettačiau,  kaip studentei, ir dar ( tikėkimės, tik kol kas) nedirbančiai už visokių zarųšmarų sijonus ploti po porą šimtų litų .. na, kiek per skaudus kirtis piniginei.
Taip kad  tadadaaa dadaaa. Dalinuosi savo slaptu  nebrangių, originalių , madingų bei stilingų rūbelių kampeliu. O originaliai jis priklauso Kamiliai, merginai, kuriančiai visokias smagybes ( na, deja, tik merginom) už tikrai nedidelę kainą. Va, kaip tik šiandien ji mane pradžiugino parašydama, kad mano užsisakytas rankų darbo maudymukas jau baigtas. Turint omeny, kad man ir šiaip sunku rast tinkamą, tatai man kaip koks išsigelbėjimas!  Tataigi, be didelių užuolankų, josios kampelį galit rasti čia:

https://www.facebook.com/pages/JKamilytos-amazing-wardrobe/111652948997118?fref=ts

O aš pateikiu keletą kadrų iš JK amazing wardrobe sijonų, kuriuos apturėjau garbės išsimatuoti. Ir va, turint omeny, kad jie rankų darbo, atseina jie tikrai nebrangiai ir pasiuvami per savaitę - pusantros. Štai už tokius ilgus grožius su trumpu pamušalu paklosit 45Lt, o su ilgu - 55Lt.
Taip kad, tadadada:





Taigi, kaip matot, sijonai tikrai smagūs, o aš šiaušiu sapnuot, bo ryt laukia dar vienas pirmadienis. Šįkart jau ne renginių savaitės ar kokio kito džiaugsmo, o tiesiog pirmadienis. Kaip sakant, shortest horror story:Monday. Nors... Jei viskas gerai, keliauju ryt pabūti drobe puikiai moteraitei, vardu Marija Unkind. Na, ir gal kas žino gal vėlei gausis kas puikaus. Nors, koks dar gal - visad gaunas!
O dabar saldžių sapnų kietu ritmu:

miaumiau. :3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą